Shopaholic around 43?



Jag känner mig en smula smått förvirrad när jag läser att Lollo och mor var på shoppingrunda igår. Det är nämligen så att jag och mor var ute på en sväng vi också. Detta är inget konstigt i och för sig, det kan vara en slump. Men så vitt jag vet så gick hela matkassan åt förra helgen. När våra mödrar slog till hårt. I helgen var det alltså dags igen. Lollo, ÄR DET DAGS ATT BLI OROLIGA? ELLER HAR DET NÅGOT MED ÅLDERN ATT GÖRA? Jag gjorde i alla fall ett kap, ett par blå jeans på HM för 198 kronor, det är sjukt. Men då kan det hända att vita soffan blir lite blå, men det kan man väl ta?
Idag är det fem dagar tills jag åker till Dublin (Hell yeah !), men jag nyser. Det finns ingen rättvisa här i världen. För att förhindra att skapa en förkylning blir detta årets lugnaste dag och middag hos mormor.

Imorgon blir det kanske skola, då ska jag sprida mina baciller i smyg.

/Lilli

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, Lilli! Jag anser att vi har anledning att vara oroliga! Men så länge de gillar att shoppa, så gillar de att shoppa till oss också... Njut så länge det varar (och så länge vi får mat!)

2007-09-09 @ 13:40:54
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0