Varning, detta är ett långt inlägg !

Angående Victoria Beckham så kallade dokumentären. Jag kunde inte titta, jag skämdes. Det kanske var humor, brittisk humor perhaps. Det enda jag tyckte var lite smått roligt var att Batman bodde åt ena hålet och spiderman åt andra. Men annars tycker jag att det hela var tragiskt. Jag tycker synd om Victoria Beckham som presenterar sina bästa vänner och sen visar det sig att de får betalt för att arbeta för henne. Den ena gör håret och den andra sköter sminket. Tyvärr gör dom det ganska dåligt men Victoria Beckham får ju iaf två bästa vänner. Stackars lilla rika flicka. Att skämma ut sig och låtsas vara über posh, not my cup of tea. Men vissa köper det. Själv kunde jag bara se halva programmet. Och stilikon?! Inte min.

Sen har vi Ordjakten spyan. Hon lyckades verkligen spy elegant. Jag menar hon såg ju riktigt fräsh ut när hon kom tillbaka in i rutan. Hur lyckas hon? Tack gode gud är det bara mamma som sett mig spy. Must be great to be a parent.

Dublin, Dublin, Dublin. Har nog kört med en försvarsmekansim av något slag och glömt bort lite. För att det var för bra för att vara sant. Vill så gärna tillbaka, en dag.

London, London, London. Min dröm just nu är att Lilli och Lollo åker i väg på jullovet. Efter nyår kanske så vi inte missar de härliga släktmiddagarna. Läste i Metro idag om två outlets som jag tänkte att vi kunde kolla upp. Fast känner jag Lollo rätt så har hon nog koll på dom redan. www.brownsfashion.com, Burberry factory outlet www.burberry.com

Idag har Lollo haft orientering, jag kan knappt stava ordet. Tänk er då hur dålig jag måste vara på att utföra det hela. Men nu har jag lärt mig att det är bäst för mig själv om jag är sjuk på dessa dagar. Jag hoppas att Lollo hittar hem idag. Vill ju så gärna träffa henne snart !

Förra helgen var jag på en herrgård för att fira min farmor som fyller jämt. Jag vågar inte ens skriva hennes ålder på bloggen som hon absolut inte läser. Det var trevligt, trevligare än jag hade trott. Det är alltid skönt med miljöombyte. Denna helg börjar efter skolan imorgon med lunch och shopping med mor och mormor. En great combination, right lollo? Jag hoppas att jag hittar en kappa, stövlar och något att ha på huvudet. Igår gick det så långt att jag provade en riktigt basker. En sådan som gammelfarmor har. Är så desperat så jag nästan köpte den. Men tillslut lade jag ner den i korgen igen. Där den hör hemma. Sen blir det firande av kusinen som fyller arton år. Han önskar sig t-shirtar. Den som köper en t-shirt till mig på min big 18 blir inte bjuden till min 19. That's it. Men alla är vi olika. På lördag träffar jag Sofia och på söndagen blir det Junibacken med min lilla kusin. Han fick det i födelsedagspresent från mig. Nu är det ju bara det att jag måste genomföra det. Men det är iaf inte en t-shirt.

Har det varit jobbigt att läsa? Eller har du skummat igenom det? Då får du läsa igen ! :P

Puss & Kram

/Lilli - Thank god for Friday.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Lilli, vi SKA till London, det ska jag se till! Mamma gav mig London-broschyrer igår, det måste vara en gest! Ska undersöka lite hur hon står... Och jag längtar efter dig också! Men jag säger bara: 20%! Och till sist önskar jag all shoppinglycka för en mamma och en mormor är som sagt en bra kombination!
Puss och kram från en som ska spendera helgen på landet (och inte har nåt val).

2007-09-28 @ 17:21:41
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lilli

OH MY GOD ! Gav hon dig broschyrer?? Det är ett tecken !!!

2007-09-29 @ 12:09:45
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0