Att gå som Carolina Gynning

I min skola har vi mental träning på schemat, var fjärde vecka jobbar vi med det mentala. Mental träning är inte något som jag i vanliga fall hurrar för men dagens lektion fick mig att tänka till. Temat var Självförtroende och självbild. Så där sitter man och försöker komma på i alla fall en sak som man är bra på... Då kom jag att tänka på Gynning! När jag var på väg till lektionen kommer miss Carolina Gynning nedför gatan, med rak rygg, självsäkra och glada steg och ett stort leende på läpparna. Så vill jag gå nedför gatan!

image347

And by the way, Sveriges jantelag är den mest värdelösa lagen i världen. "Vem tro du att du är?" attityden kan dra. Breaking the law !

Idag är det påsk på stan, Non solo bar har fyllts med personer som anser att de har coola yrken och så har alvedon cyklarna kommit !

puss och kram, idag är jag glad

/Lilli 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0