Det går utför!

När jag vaknade i morse hittade jag på cirka tio ankedningar till varför jag inte skulle gå till skolan idag. Jag gick ändå, vi har grupparbete som går sådär måste jag säga. Jag kan beskriva min grupp som "dryg, drygare, drygast och vart har jag dig?" Men jag gick till skolan och gjorde mitt. Bra. Ibland är det bra att man pallar sig till skolan även fast man mest av allt hade hoppats på en rejäl förkylning för att kunna få stanna hemma. Som idag blev en helt okej dag, inget att klaga på. Fick höra att vår klass slår rekord i antal MVG, det trodde jag verkligen inte om min klass. Det kändes lite coolt, men det tyckte inte vår coach som ansåg att vi alla har prestationsångest. Hon har en poäng. Med framgång kommer problemen ;) Vi kommer alla att sluta som Brittan, därför är det dags att börja satsa lågt!

Lollo, hitta en utbildning till dig i Jönköping, please? :P

puss och kram
/Lilli


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha :D jag ska kolla! jönköping var det alltså...

2008-04-03 @ 12:44:54
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0