I was definitely made for these times

Livet leker just nu. Förlåt Lilli, jag vet att du har det jobbigt, jag tänker på dig. Min vecka är så underbar den bara kan bli:

Tisdag - börjar efter lunch
Onsdag - börjar 11:25, slutar 14:35 (två lektioner: data och drama)
Torsdag - slutar 11:30
Fredag - börjar 10:40

Och inga läxor, jag kanske ska tillägga det. Jag måste i och för sig plugga till provet på måndag men jag orkar inte. Det känns som om jag inte går i skolan alls. Just nu i alla fall, om två veckor är helvetesveckan. Då kommer jag klaga, men just nu är jag glad.

Jag hade så mycket tid igår att jag valde att ge "Cashmere mafia" en andra chans. Förra gången var det sådär, men igår blev det bättre. Fast det känns som om alla serier med framgångsrika kvinnor i New York går att se på utan problem.

image349

/Lollo


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag.

2008-04-08 @ 09:31:36
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Lollo

Tack! Vad snällt sagt :)

2008-04-09 @ 08:50:25
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0