Jag syndar

Okej nu känns det verkligen som jag syndar, det känns som om jag går emot alla normer och regler som finns i hur man ska bete sig. Det är som om jag går runt med en nationaldräkt på nationaldagen. Bloggtid finns verkligen inte inplanerat i kväll. Detta hemska fenomen beror på att jag har en inlämning varje dag denna vecka. Men ta det lugnt, har redan gråttit en skvätt och magontet börjar bli en vana nu ;) Men jag har varit och handlat presenter till två vänner som fyller år denna vecka ! (Vecka 15 äger ;) Vi bestämde oss för personliga presenter. Den ena älskar cupcakes och cupcakes recept, vad springer vi då på om inte ett par cupcakes strumpor? Väldigt passande. Jag lovar det var inte det enda hon fick, jag är inte så hemsk.

image348Pretty Pretty fine !?

Back to school,
/Lilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0