Jag vill ha ett liv

Nu är det snart maj och sen är det snart juni och juni är allt jag lever för just nu. Det är så mycket. Idag hade jag 2 prov, imorgon inlämning sen tre projekt som ska in om två veckor och på toppen av det nationella prov. Vad hände med mitt liv?

Jag har märkt att folk har börjat klä av sig när solen tittat fram. Okej, jag tycker också att det är underbart att våren är här. Observera att jag sa våren, inte sommaren. Och på våren tar man inte av sig till hotpants och linne. Hallå? Det är April. Vi är snart värre än engelskmännen. Vad är nästa steg? Flipflop och solhatt? Jag må vara pryd och påklädd, men jag är i alla fall inte hemma och är sjuk nästa vecka. Mohahah...


En vårbild skulle egentligen passa bra här, för har du märkt Lilli hur o-vårig vår blogg är? Men jag har ingen fin vårbild så det får bli en annan fin...

image360

Ett av världens finaste par när det begav sig. Tänk hur deras barn skulle sätt ut. Toppar Brangelinas garanterat!

/Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0