Känn ingen sorg för mig Göteborg

Luftmadrassen är framplockad, sovsäcken är ihopknögglad och sängen är täckt av kläder. Kan det vara packning på gång må tro..? Jadå, och inför basketcuper är det extra mycket som ska med som skor och vattenflaska och pump. Tur att jag har en stor väska! Göteborg (uttalat på göteborska), here I come. Jag hade en liten diskussion med en kompis om det är lämpligt och bestämma datum för liseberg redan på stationen, eller om man ska vänta lite.. man vill ju inte att det ska verka som man är där för andra saker än basket. Vilket alla egentligen innerst inne är :) mohaha...

i alla fall, önska mig lycka till! And Lilli, have fun in Berlin ;)
/Lollo

image365

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0