Lilli is here

We are back!

För det första funderar jag starkt på lösenord till denna blogg, väger nackdelarna fram och tillbaka. Jag är en väldigt privat person och vill att det ska fortsätta vara så. Samtidigt som läsarantalet på denna blogg innebär att jag har ett relativt bra privatliv.

Nog om detta, går tillbaka till lovet, det var trevligt. Jag är mycket nöjd med mitt lov och kännetr att jag har hunnit med allt och lite till. Alltid trevligt. Dagarna med Lollo var väldigt sköna, Gamla stan och bion Once var ett väldigt bra intiativ! Har även hunnit med Vällingby City och match på Råsunda. Vällingby har fått ett nytt modehus, K:fem. Ett mycket bra hus. Affärerna och arkitekturen gjorde det way better than Kista centrum. Däremot saknade jag ett H&M trend! Matchen på Råsunda var väldigt trevlig, det var var ett bra påskägg. Vi hade bra platser på östra övre där solen låg på hela matchen, önskade att jag hade lämnat långkalsongerna hemma. Sen har pappa kommit hem från Paris. Han verkade haft en väldigt bra resa, själv blev jag VÄLDIGT sugen på en resa till Paris. Det känns verkligen som en stad jag måste besöka, as sooner as better. Tyvärr är det lite för långt avstånd mellan Paris och Cannes dit jag ska i sommar. Min present från Paris kom från sminkaffären Sephora. Sephora har jag själv aldrig varit på men hört bra om den så det var roligt att få krämer och lipgloss där ifrån. Kan verkligen rekotmmendera Sephoras egna lotion som jag fick, ska köpa mig ett lager i sommar tänkte jag i Cannes.

I skolan öser lärarna läxor och examinationer över oss, inte ett dugg roligt. Men då får man ta en paus, precis det gjorde jag idag! Efter skolan åt jag en trevlig lunch, åkte in till stan och sedan märkte vi att det var så varmt så vi tog oss årets första mjukglass och satte oss ner i solen. Riktigt varmt! Riktigt bra! Det bästa av allt är att jag har hunnit med detta OCH hunnit göra läxorna.

 Detta lipgloss fick jag, väldigt gott ! ;)

Saknar dig Lollo!

Lilli signing out
/Lilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0