Måndag

Idag är jag trött. Jag har sovit max 1 h inatt. Jag vet vad ni tänker, att det är sånt man brukar säga när man sovit dåligt, fast man egentligen sovit mer. Men jag vet att jag sovit max en timme, för jag somnade vid 1 och vaknade vid 2 och sen var jag klarvaken. Hela natten. Jag vet inte om det var för att vi sov så länge igår morse eller om kaffen från Lillis espressomaskin hade extremt stark inverkan på mig, men nåt var det.

Den här dagen däremot är bra. En lektion uteblev och en ställdes in. Så resultatet är att jag istället för fyra hade två lektioner idag, två lätta. Nu ska jag jobba på mitt kollage, ett evighetsprojekt som aldrig kommer bli klart, men som är kul att göra :)


/Lollo


Kommentarer
Postat av: KANDI

kan du gissa kändisen i min blogg? :)

2008-04-07 @ 15:18:53
URL: http://KANDIsmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0