Måndagsfunderingar

Måndag igen. Idag har det faktiskt varit någolunda vår, med sol och fågelkvitter. Jag gillar inte fåglar, men så länge de håller sig på avstånd kan de faktiskt låta riktigt fint. Bara för att det är vår har jag haft vårstädning idag, av mig själv. Mina håriga bleka ben och fula fötter har inte sett ljuset sen de sprang runt på Rotas stränder, så det behövdes lite städning där. Och voila, nu är mina ben bleka men ohåriga, och mina fötter har genomgått en mirakulös förbättring :) Men det krävdes kraft, jag somnade på sängen efteråt.

Nu sitter jag och tittar på Lillis Spanien-bilder. Jag ser hemsk ut. Nu vet jag det till nästa gång: smink! Och håll mig frisk! Om man vill få några bilder där jag inte ser ut som ett totalt miffo.

Jag tog en titt på matlistan för den kommande veckan idag. Det ser mörkt ut. Den börjar någonstans vid kebabpytt och slutar vid wiener-gulashen. Det är inte lätt att inte gå ner i vikt i min skola. Vill ni ha diet? Välj oss! En fin slogan som skulle kunna funka...

image351
Förstår ni vad jag menar? Scaaary!

Tack för senast föresten Lilli! Jag längtar till lördag!
/Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0