Mental träning här med

Det gläder mig att Lilli också fick sin dos av mental träning igår. Jag fick nämligen också det. I basketlaget håller vi på med något som kallas kommunikologi eller nåt liknande, som går ut på att stärka sig själv som människa. I början tyckte jag det var knäppt, men nu känner jag mig faktiskt starkare (mentalt, knappast fysiskt).

Igår var temat: jag och du. Alltså: ingen kan bestämma vem du är eller bestämma hur man ska vara. Jag kan berätta lite mer sen, för det var faktiskt riktigt intressant. Härom dagen sa en "kompis" till mig att jag aldrig skulle nypa någon i rumpan. Jag blev lite stum, för vem nyper nån i rumpan egentligen? Och varför skulle jag inte kunna göra det? Irritationen steg. Jag kanske ska nypa henne i rumpan idag bara för att...

Jaja, idag var det svårt att hitta kläder. Det jag har nu kan kanske vara liite för kort, men jag hittade inget annat och det är ingen som säger att jag inte kan ha kort.. mohahhaha, sådeså. Idag är det ärtsoppa i skolan by the way, jag dör.

/Lollo

Kommentarer
Postat av: Lilli

Nyp henne i rumpan och fråga om det var mycket grädde i soppan !!

2008-04-04 @ 10:21:36
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lollo

haha, det skulle jag ha gjort ju ;) får ta det nästa gång!

2008-04-05 @ 11:30:04
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0