Our kind of communication

Jag kan meddela att gillar man, nej vänta älskar man Marimekko så ska man bege sig till H&M. Butikerna är fyllda med stora färggranna kreationer. Synd för mig så gillar inte jag Marimekko. Inte ens Silja Europa kan få mig att gilla Marimekko. En tribute förstår jag, men att satsa hela vår kollektionen på Marimekko, nja inte den bästa ideén.

Den här baddräkten för barn är dock väldigt söt, men det är väl så, dessa mönster gör sig inte på större.

Zara hade fått in många fina klänningar för sommarens studenter, skolavslutningar och födelsedagar. Fick en känsla av att Zara har sänkt sina priser på visa kläder, alltid trevligt.

Tyvärr hittade jag inte mycket på min shopping runda. Men jag hittade en svart klänning på H&M som alltid funkar.
Det viktigast i dag var inte min shopping, idag har jag gjort mina valbara val. Som förstahandsval blev det Engelska C, Ungt företagande och Affärskommunikation engelska. Det sista är jag väldigt stolt över, låter väl bra, det är inte alla som läser Communication of Buisness ? ;p Love it!

Ikväll blir det träning, har dragit mig ur nu två kvällar i rad, min träningspartner är inte glad.

Imorgon är det teori på idrotten vilket innebär No drop of sweat! Love it.

Have a good one!
/Lilli

Kommentarer
Postat av: Lollo

teorin är de bästa idrottslektionerna! ;)

2008-04-18 @ 08:10:06
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0