Saturday equals friends

I lördags hade jag min födelsedagsmiddag på Hosteria tre santi, en italiensk restaurang på Södermalm. Ska vara ärligt och säga att jag var någorlunda nervös innan, man vill att alla ska ha det trevligt och att maten ska vara god. Kvällen blev iaf lyckad. Jag är väldigt glad över kvällen. Jag är också väldigt glad över att Lollo och Jossan var med, har faktiskt känt er längst och historierna är många. Tycker att det var roligt att ni fick se vilka jag umgås med på dagarna, och att när ni nu träffas igen någon gång så känner ni ju dom andra lite mer. 

    image359

Ciao !
equal/Lilli

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag håller med! mycket trevlig kväll med mycket trevliga människor! :)

2008-04-22 @ 09:34:26
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0