Vårkänslor

Allt känns så bra just nu! Jag stressar inte, jag fryser inte (eller jo, när jag envisas med att ta kavajen till skolan) och jag pluggar inte. Jag orkar bara inte. Det är nog våren som gör att man bara släpper allt, ställer in mattelektionen och åker in till stan bara för att göra något annat. Det gjorde jag igår, med tre tjejer i min klass. En känner jag mer än bra, men de andra två kände jag inte alls så bra. Men efter 6 timmar (!) samtal på både Sandy's och McDonalds upptäckte vi att vi hade jättemycket gemensamt och hade otroligt trevligt. Jag kom hem kl. 20.00, glad och med vårkänslor. Och det bästa var att det var ljust!

Idag ska jag och en kompis gå på Fame-musikalen som estet-treorna sätter upp i år. Mycket spännande minsann! Och imorgon är det Lillis middag som står på planeringen. Livet är bra just nu.

/Lollo


Kommentarer
Postat av: Lilli

That's what I am talking about ;)

2008-04-18 @ 20:16:02
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0