En glömsk dag

Hahah, jag hade glömt att vi hade en blogg... inte så bra kanske, men Lilli verkar också ha glömt. Den är ganska död, men nu ska jag nog väcka den till liv... även fast det inte är nån som läser eller kommenterar. Men vadå, en blogg kan vara för en själv lika mycket som för andra. Just nu kliar det i mina fingrar, så jag måste skriva av mig lite :)

Idag har jag varit produktiv, även om dagen inte började så bra. Jag vaknade kl. 10.30 av att mobilen ringde. Det var en vän som undrade om jag skulle komma och fika eller inte. Vadå fika? tänkte jag. Men sen såg jag att jag hade två missade sms.. Vi skulle alltså fika vid 11 och jag var på landet i pyamas kl. 10.30 och nästa buss går kl. 13. Jag skulle inte hinna och hatade mig själv för det! Jag borde tittat till mobilen nogare...

I alla fall, det produktiva kom sen. Jag flyttade ut bordet ur mitt och min systers rum, satte in en byrå, nåra ljuslyktor jag hittat hemma och nya tavlor. Det blev faktiskt bra, eller det ser i alla fall inte ut som att det bor två barn under 10 där inne längre!

Nu ska jag diska, dammsuga och laga lasagne. Produktivt va?
/ Lollo


Kommentarer
Postat av: julia

Mycket produktivt om jag får säga vad jag tycker! Lesen bara att du inte kunde komma och fika med oss.. Vi MÅSTE ses snart, har inte sett och knappt hört från dig på typ två månader. Jag jobbar i veckan men jag är ju ledig på eftermiddagarna och kvällarna fram till kl. 21 (då jag åste sova :( ). Vi kan väl bestämma något när du kommit hem från Gbg? Pussar och kramar Julia

2008-08-08 @ 22:57:07
URL: http://barajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0