Mina första dagar i skolan

Är tillbaka i skolan efter sommarlovet, jag trode att det skulle bli mer dramatiskt än vad det blev. Är faktiskt riktigt peppad inför det tredje året! Schemat bjöd på mycket bra överraskningar, denna termin kommer jag att läsa ämnen som jag verkligen är intresserad av. Jag är allvarligt talat taggad inför den här terminen. Terminen bjuder på: Internationella relationer, rättskunskap, religon A, UF och Engelska C. Mycket trevligt att slippa matten och tyskan. Det enda skulle väll vara naturkunskap b, men eftersom jag ska läsa mental träning denna termin så kan jag ju ta hjälp av den för att ta mig igenom naturkunskapen.

Pluggar just nu på bil teori, väldigt väldigt frustrerande. Allt jag ska göra är att köra en bil och akta mig för andra bilar och människor, detta behöver man inte vara Einstein för att klara! ush..

LOVE

/Lilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0