This is Lilli Calling from nowhere

Well I guess that means Lilli gets six points for trying at least! The weather, well what can I say? Ett tecken på att hösten typ är här är att Lilli måste köpa peeling.

Jag förstår inte att nästa vecka ska man bege sig till skolan. Det är för mig helt obegrippligt. Men kanske är det bra för Lilli att gå till skolan då obegripligt stavas med ett P.

De första veckorna på sommaren var enligt mig bra, det var studenter, avslutningar och picknickar som alla var mycket trevliga. Sen min resa var underbar, jag blev förälskad i Frankrike och Monaco all over again. Italien bjöd på ett fantastiskt bröllop som man sent kommer att glömma. Men Lago di Orta, nej nej nej. Efter resan blev det en tid på landet där vi hade fint och varmt väder. Detta måste ju varit en bra sommar, och ja det var det. Men det är ändå något som saknas. Varje sommar hinner jag inte riktigt med Stockholm. Visst det blir lite fika här och där, Djurgården någon gång men det finns mer att se av sommar-Sthlm. Än är inte sommaren riktigt slut så visst finns det tid till det också.

Jag ska inte som alla andra år springa ut och köpa höstkläder i augusti. Nej sommaren ska få vara kvar ett tag till.
Lollo vi ses på söndag! Förberedd dig på inomhusaktiviteter då det ska regna hela dagen ;) I love Sweden.

Well thank you for a wounderful show, and goodnight Belgrad.

/Lilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0