5 dagar kvar

Godmorgon!
Jag kör min egna lilla nedräkning här :)
Idag har jag hittils hunnit med att äta frukost, duscha, klä på mig och skriva på adresslappen (som ska sitta på väskan) som jag fick av Lilli i julklapp. Jag skrev min egen adress på den fina lappen man fick med, och sen tog jag en liten lapp där jag skrev adressen i Spanien och satte framför min adresslapp. Sen när man ska hem är det bara att ta bort den lilla lappen, och voila: då står min adress där. Så förberedelserna är i full gång!

Jag borde egentligen plugga med tanke på att jag har ett STORT prov idag, men min vänstra hjärnhalva känns överbelastad. Igår var jag tvungen att göra nåt annat så jag plockade fram symaskinen och sydde ihop en lite necessär. Den blev jätteful, men jag övade mig bara, för jag har tänkt sy en klänning sen. Nån gång, då jag har tid och ork.

Jag börjar efter lunch idag eftersom mina två första lektioner blev inställda ;) sånt är underbart, då man helt plötsligt börjar 11.40 istället för 8.20. Och på fredag börjar jag 14.15 och har bara körkortsteori. Livet är bra. Men ännu bättre är det på lördag! :) Snart ska jag laga min egen lunch. På menyn står hallon, mjölk/fil och flingor och en kaffe latte. Sååå mycket bättre än skolans falukorv!

Missa inte Gossip Girl ikväll, det kommer i alla fall inte jag göra!
/ Lollo

image332


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0