alla hjärtans dag. förutom mitt.

Min dag har varit bra. Kanske inte fullt så bra som Lillis, eftersom jag slutade för sent för att kunna sitta ute i solen, när jag kom hem kom snön. Men, jag tog det nya nummret av ELLE (som alltid kommer precis när man desperat behöver nåt att bläddra i) och en filt och satte mig i min sköna säng och läste i två timmar. Underbart det också.

Idag är en fin dag för alla par. För oss andra är det en lite sorgsen dag. För jag måste erkänna att avundsjukan kom redan på bussen i morse när det ena paret efter det andra kom hand i hand. Jag är absolut inte desperat på jakt efter en pojkvän, utan jag har det bra som jag har det, men jag kan ändå sakna... kärlek. Jag menar riktig par-kärlek. Vän och familj-kärlek har jag så det räcker och blir över däremot :)

Så happy valentine's day till dig med Lilli!
/Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0