Det är härligt att leva

Idag har varit en bra dag. Jag vet inte varför, jag är bara glad. Kanske är det snödropparna jag såg igår, kanske är det att det är så ljust ute, kanske spelar cappuccinon från Sandy's en liten roll eller så är det den nya Cosmopolitan som låg i brevlådan. Eller så är det för att en tjej i skolan sa att jag liknar Maggie Gyllenhaal. Vi stod och väntade på en ledig toalett när hon plötsligt sa "Vet du, du är jättelik Maggie Gyllenhaal. Ta det som en komplimang, hon är ju snygg." Och det gjorde jag :) Även om jag inte tycker att likna Maggie är något att skryta över så är det ändå något. Bättre än att någon säger typ: "Vet du, du är jättelik Amy Winehouse". Då skulle jag börja gråta.

image317

/ Lollo

Kommentarer
Postat av: Lilli

Vad glad jag blir av ditt inlägg! Det smittar av sig från flickrummet i Erikslund känner jag! ;)
Jag ser en likhet mellan dig och maggie. Har alltid tyckt att on verkar vara en sån bra cool människa. Just like us ;)

2008-02-11 @ 19:31:34
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lollo

Haha :) ja, det gör väl det. Och vi är minst lika coola som Maggie tycker jag ;)

2008-02-11 @ 20:48:09
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0