God morgon!

Solen skiner och jag är uppe ovanligt tidigt. Varför? Jag har precis kommit hem från ett tandläkarbesök som bokades in på min annars så underbara sovmorgon. Hm, inte så kul kanske, men jag hade inga hål och det fanns roliga tidningar i väntrummet. Allt gott alltså. Spanien närmar sig och jobbiga deadlines har flyttats fram så jag är lycklig. Ikväll börjar dessutom Grey's anatomy, Top model och Men in trees (för alla nördar som följer det = jag).

Jag ska hoppa över träningen ikväll för att jag är lat och stressad. Dessutom ska vi bada med klassen imorgon so I've got some shaving to do. Jag funderar på att göra det till en spa-kväll för att göra det lite roligare. Jag, min Venus-rakhyvel, en fotfil och ett diskret nagellack. Sen gör jag en urgod fruktsallad och tittar på alla TV-premiärer :) Kvällen är räddad. Och jag är värd det, för jag ska jobba idag.

Nu ska jag iväg till min drama-lektion (=lekar). Sen är det en timmes lektion i E-handel och sen är jag fri. Åtminstone i 30 min för sen ska jag jobba. Men de har en espressomaskin och vindruvor i kylskåpet så jag är egentligen lyckligt lottad.

Livet är bra. Och jag är glad. Och föresten så har min favorit-reklam hamnat på Youtube, så nu kan jag se den när jag vill :)

/ En över-entusiastisk Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0