Lollos packlista

Jajamen, jag är klar. Här är resultatet:

Toppar

-
Vit t-shirt
- Svart t-shirt
- 2 vita linnen
- Vitt linne med svarta detaljer

- Vit blus med broderier
- Vit blus med puffärmar

Byxor/shorts

-
Jeans (motvilligt, men för säkerhets skull)
- Mjukisbyxor

- Grå cityshorts
- Randiga korta shorts

Klänningar/kjolar

- Marinblå klänning
- Ljusgrön klänning

- Militärgrön vid kjol
- Jeanskjol
(Kan eventuellt tillkomma en kjol, om jag får bestämma och inte mamma)

Tjocktröjor/koftor

- Ljusrosa kofta
- Vit kofta

- Svart kort "munkjacka"
- Grå mys-munkjacka

Jackor

- Kort smårandig kavaj
- Kort svart kavaj
- Militärgrön vindjacka (in case of emergency)

Skor

- Svarta tygskor
- Svarta ballerinas
(kommer tillkomma fler)

Övrigt

- Pyamas
- Bikini + badhandduk
- Strumpbyxor + underkläder och strumpor
- Liten svart väst med broderier
- Necessär och sånt annat
- Ett antal väskor

Mycket svart, vitt och enfärgat, men min plan är att allt ska passa till allt. Sen är min garderob tråkigt nog sådär svensk och enfärgad (med några få inslag av mönster). Nu måste jag bara hitta en väska som får plats med allt. Min plan att ta den lilla väskan är dödsdömd inser jag nu :)

/Lollo

Kommentarer
Postat av: Lilli

HAHA in case of emergency !! Tror att det kan bli lite emergency kallt på kvällarna så det passar bra :) Det känns som om du ligger ett steg före här, hmm min packlista är helt förvirrad just nu men kvällen ska givetvis spenderas till att ordna upp detta.

2008-02-18 @ 15:29:50
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lollo

Haha, ja kläderna har jag koll på.. väskan däremot, ett STORT problem just nu. Den lilla är för liten och den stora för stor. Jag får se hur jag gör :S

2008-02-18 @ 17:33:12
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0