Magiskt.

Sitter här med ett lyckorus! Upptäckte att det var blå himmel ute, tog därför min tjocka jacka, några filtar och mitt skissblock och satte mig ute mot husväggen. Magiskt. Solen sken, det var helt tyst ute och jag bara njöt. Helt underbart. Det är detta ögonblick jag längtar efter hela vintern. Nu kom den dagen redan i februari, både skönt och oroväckande. Men det är i solen jag ska bo, så är det bara. Men den dagen jag lämnar Sverige kommer jag att sakna denna dagen som sker varje år. Första dagen i solen mot husväggen.

Happy valentine's day Lollo! Tänker inte gratta dig på svenska för Sverige ska inte få tillåtas att fira denna dag. Inget land jag bor i ska få fira denna dag. So Happy Valentine's day!

Nu är det dags för dagens latte,
Adios

/Lilli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0