Man svammlar när man är sjuk (svammlar med två eller ett m?)

Hola, mi amiga!
Så har man gått och blivit sjuk. Det var ett tag sen sist, men på något sätt så passar det inte att vara sjuk just nu. Annars har jag en ganska bra timing. Jag vill inte låta tråkig nu, men jag har kommit fram till att alla ämnen jag läser under denna terminen är tråkiga! Hur tråkigt är inte dettta? Annars brukar det vara så att det finns iaf ett eller två ämnen som sticker ut och är mer roliga än de andra. Men nop inte denna termin. Får hoppas på nästa termin, då jag förmodligen ska läsa Design och Engleska C. Inte för att jag har en aning just nu om vad för design det är, men om det är inom textil så är jag med. När det bara är tråkiga ämnen i skolan så får man se fram emot roliga saker. Så som Spanien! Var det 22 dagar kvar Lollo? Jag längtar vekligen jättemycket. Det ska bli så underbart med miljöombyte och sol på ansiktet. Tänk dig Lollo, vi sitter på ett fik med en latte i varsin hand och lutar oss bak mod husväggen och låter solen skinna mot oss!
Juste, måste berätta om en klänning jag har köpt. Det är en riktig partyklänning som jag ska ha på Sofias klass-skiva i april. Jag är äldigt nöjd. Känner att det är svårt att förklara, så bilder kommer. Men först ska jag bli frisk så ni slipper morgonrocken!

Okej, mamma tog sista mjölken till latten. Verkligen roligt att vara sjuk. Verkligen. Särskilt när det var bioplanner, middag, och Lollo i helgen. Pitty.

xoxo
/Lilli

Kommentarer
Postat av: Lollo

nej, vad tråkigt! men tänk på spanien :) vi och massa latte och massa sol!

2008-02-01 @ 17:53:04
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0