Nu börjar lugnet infinna sig

I söndags kände jag en viss panik över denna vecka, men nu börjar saker att ordna upp sig! Jag har helt plötlsigt koll på läget och  lärt mig en eller två saker som jag inte hade räknat med att tiden skulle räcka till. Kvällen kan alltså ägnas åt Spanien, Gynning och Gossip Girl. En perfekt blandning där, släng in en latte och en filt så blir det underbart. Det är en sådan härlig känsla när bitarna faller på plats. Igår strök jag en del kläder, inte från listan utan på strykbordet såklart ;) Tittade även på reseplannen, det ser ut som om vi får äta en middag i Madrid (fancy det låter va) om det inte serveras ombord det vill säga. Ikväll blir det lite mer stryking och sen kan jag nog faktiskt ta fram resväskan, love it! Så nu är det bara för Marie att tanka bilen! ;)


Gossip Girl ikväll kommer att bli grymt, Gynning är jag inte lika säker på ;)


xoxo

/Lilli - peace in my stomach !!!!




Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, jag såg det också! Det måste vi ju bara göra, äkta spansk mat ;) som vi i och för sig kommer få hela veckan men men.. jag längtar!

2008-02-19 @ 17:55:40
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0