¡Seis días a ir! ¡España aquí venimos!

¡No puedo esperar, él voy a ser asombroso! Merecemos vacaciones tanto... Vamos a tener un gran rato con las porciones de diversión, yo somos seguros.

Varför fick inte jag VG i spanska !?

Altavista är svaret ;)

Sitter här nu på en söndag och pluggar, vi förtjänar verkligen en vecka i Spanien! Jag tror minsann att jag hinner plugga färdigt innan 24.00 idag, vilket innebär att jag kan börja packa. Gårdagen var väldigt trevlig, tackar så mycket Lollo och company! Det ska bli väldigt intressant att se vilken väska Lollo väljer. När Lollo är bestämd så är hon bestämd, detta är nog en väldigt bra egenskap när man ska beblanda sig med lokalbefolkning a la Espana.


Detta är en bild från Cadiz, vad sägs om måndag eller tisdag Lollo? Livet är så mycket bättre nu.

/Lilli - Gusto mi amiga !

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, jag blev så imponerad av första stycket (tills jag läste om altavista), fast jag förstod ingenting :) Vi får ta oss fram på svensk-engelsk-italiensk-tysk-spanska eller nåt sånt. Me gusto mi amiga tambien ;)

2008-02-17 @ 15:41:39
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lilli

haha vad roligt, det var det jag var ute efter, en liten lurning ;)

2008-02-18 @ 15:34:24
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0