Snart snart snart !

Snart står jag där utanför din dörr Lollo med väskan släppandes! Det blir den stora väskan för mig också, det är verkligen svårt att packa, det kan vara varmt på dagen men kallt på kvällen. Det kan också vara lite kallt på dagen, alltså det gäller att vara välutrustad, vilket gör att jag bara slänger ner lite saker på måfå måste jag erkänna. Men vissa saker är väl planerade. Jag skrev förut att lugnet börjar lägga sig, eftersom jag inte blogga igår så kanske ni anade en stressad Lilli, det stämmer. Nu är jag äntligen klar med det mesta av Historian, fixar det sista på lektionen imorgon. Nu är det dags för att skriva om min engelska artikel jag inte riktigt blev nöjd med, jag som älskar att låtsas vara journalist borde ju lyckats men nja under press, no good. Men imorgon är allt över! Imorgon ska jag andas ;) Sen på lördag ringer jag på dörrklockan på det gula huset i Täby, det ska bli underbart!! Då är vi verkligen på väg.

Vi får höras imorgon Lollo och kolla av läget, det kan behövas ;)
Lycka till på matchen, tjugo minuter kvar !

xoxo
/Lilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0