Som lovat...

...kommer här bilder på mina senaste fynd och väskorna vi fick av gammelmormor igår. Ni får ursäkta den dåliga bildkvaliteten eftersom min kamera dog och jag tvingades ta mobilen.

    

- Klänning 200 kr, Monki (som jag ska ha på min kompis 18-årsmiddag imorgon)
- Linne 25 kr, H&M
- Kjol 150 kr, Monki

  

- Kort munkjacka (svenskans fulaste ord?) 150 kr, H&M
- Mörkcerise kuvertväska 150 kr, Wedins

Allt förutom den svarta munkjackan var på rea, om ni undrar över de låga priserna. Jag har fyndat flitigt i januari :)

  

- 3 väskor från gammelmormor. Jag funderar på att sätta en kedja på den lilla grå, för som den är nu är den inte så användbar. Vi får se hur jag gör :)

/Lollo


Kommentarer
Postat av: Lilli

Vilka fina saker ! Lite roligt är det att jag har suttit hemma idag och tittat på monki kjolen på internet ;) Haha, superfin don donna väska :D

2008-02-01 @ 21:07:47
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lollo

haha, är det sant? vad kul :D tackar, jag är rätt nöjd själv :)

2008-02-03 @ 10:04:52
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0