två dagar kvar !

Jag tycker aldrig att skolan är så jobbig och totalt ointressant som veckorna innan lov. Detta passar sig inte helt bra, då det är veckorna innan lov som man ska prestera sitt bästa. Allt ska vara klart innan lovet, lärare verkar tro att efter lov går världen under så därför ska vi göra allt nu. Alla mina ämnen som jag läser den här terminen är tråkiga. Jag har alltid haft något eller några ämnen som jag tycker är roliga eller mindre tråkiga. Men den här termien är allt hemskt eller sämre. Tro nu inte att jag går runt och är deprimerad. Jag är bara fast framför datorn med en recension av Jane Eyre. Just nu avskyr jag Jane Eyre.

I Jerez de la frontera var det 20 grader idag kan rapporteras !

xoxo
/Lilli

ps. Jag älskar gossip girl !


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag älskar också gossip girl! och 20 grader - me like!

2008-02-07 @ 12:15:19
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0