Bryt-hjärta i en ny tappning...

...Jag vill bära vår vänskap varje dag!

Lilli och Lollo delar mer än bara en blogg. Man samlar på sig rätt mycket under sjutton år. Först och främst bildas en varm och pålitlig vänskap. Jag hittade fina vän-smycken på www.kyssjohanna.se och tänkte givetvis på Lollo!

De tre första är halsband med hjärtan;

  
160 kronor               125 kronor                 125 Kronor, hjärta med foto

Jag hittade även tre armband med olika budskap, min favorit är den första;

  
135 kronor                175 kronor                175 kronor

Det första armbandets budskap är, doubles your joys, det andras är friends are quiet angels who lift us to our feet when our wings have trouble remembering how to fly och sen det tredjes är, friendship forever.

Det finns självklart en uppdatering på old school bryt-hjärtat;



545 kronor

Vad sägs Lollo? Får jag lov?

/Lilli

Kommentarer
Postat av: Lollo

Självklart! Vi borde göra nåt sånt! ;)

2008-01-23 @ 09:46:33
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lilli

JA, vad roligt !

2008-01-23 @ 19:33:17
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0