Call 911, I'm on fire

Gott nytt år! Nu är det 2008 och i år kommer mycket hända! Jag fyller 18, Lilli och Lollo ska till Spanien, jag ska till Italien och USA och det är OS och fotbolls-EM. Det sista bryr jag mig inte så mycket om, men det ska ju ändå hända i år så därför skriver jag med det.

Jaja, nyår firades hos Lilli. Vi har bakat, städat, sjungit singstar, spelat golf och bowling och sett många många avsnitt av sex and the city. I'm officially addicted! Men hur som helst en mycket trevlig kväll tycker jag. Framåt småtimmarna kom min mindre nyktra kusin med sin nya pojkvän och hälsade på, det var också hm..trevligt...

När vi kom hem upptäckte jag att alla mina möbler stod i hallen och min säng stod mitt i mitt rum under en pressenning. Mina tapeter var borta och mitt rum såg ut som ett mentalsjukhus. Gott nytt år. Mamma och pappa hade fixat när jag var borta, vilket var väldigt snällt att jobba i mitt rum men inte så kul att komma hem och sova mitt i rummet. Men nu är vi på gång i alla fall...

Idag ska jag ta det lugnt och förbereda inför ett lovely fabulous 2008 ;)

/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0