depression

Det är svårt att vara sådär positiv som jag intalat mig själv att vara i år när man sitter där 8.20 på en italienska-lektion och får frågan: vad har du gjort på lovet? Ho mangiato pizza (jag har ätit pizza) fick jag ur mig. What!? Folk kunde inte titta sneare. Var det det enda jag kom på? Och har jag ätit pizza på lovet? Ja och nej. Jag vet inte var jag fick det ifrån, det bara kom. Italien - pizza. Ni förstår. Haha. Bra start på terminen.

Efter pizza-incidenten var dagen förstörd. Jag fryser så jag skakar och det är 4 stora prov uppskrivna i kalendern. Depression är det enda jag kan säga. Och jag som skulle vara positiv. Positiva tankar. Jag var alldeles nyss ute och övningskörde med mamma och efter utbrott och tårar gick det rätt bra trots allt. Och te. Mitt underbara te. Jag har druckit tre koppar idag. Inte normalt, men bäst om man fryser. Jag ska köpa termosmugg så att jag kan ta med mig te överallt. Japp, så får det bli. Jag köper det imorgon.

Stay positive!
/Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0