Halleluja moment

Igår på en håltimma gjorde jag och en kompis en livsavgörande upptäckt! Jag förstår inte hur vi kunnat missa det. Sandy's säljer urgoda kaffe latte för 12 (small), 15 (large) och 19 (XL) kr!!! Och här har man betalat allt från 25-35 kr för en kaffe latte på alla andra fik i Täby centrum. Vad lurade vi blivit! Billigare latte = fler latte = glad Lollo :) Och det blir bättre: de kommer dessutom i bra pappmuggar som man inte kan bränna sig på med smidigt lock med hål som man kan stänga för. Dessutom kan man välja styrka till skillnad från alla andra ställen: small är starkast och XL svagast. Ni förstår vilken upptäckt! Nu vet ni vart ni hittar mig på alla håltimmar ;)

image297
/Lollo

Kommentarer
Postat av: Lilli

och mig fast på odenplan ;)

2008-01-17 @ 20:35:32
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lollo

Ja, visst är det bra!?

2008-01-17 @ 20:42:11
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0