I am not on fire anymore

....No need to call 911

Såhär ligger det till, jag skulle se allt ur en positiv synvinkel. Jag skulle ta emot allt på ett bra sätt. Men hur ska jag kunna ta BADA I ISVAK på ett positivt sätt? Jag ställer mig bara frågan hur?
Sen har jag noll inspiration i skolan, ingen motivation alls. Vilket är en tråkig känsla och faktiskt inte likt mig. Jag börjar fundera på om man ska göra något? Take words into actions, det är på något sätt dags nu. London HT-08 sounds good. Bara för att få motivationen tillbaka.

Lollo, I feel your pain, jag hatar sådana frågor. Jag svarar alltid fel, det du sa kunde ha varit jag. Sen är det aldrig någon som frågar när man har något coolt att säga!

/Lilli

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha ;) ja, varför är det ingen som frågar då?
Men jag känner likadant, ingen motivation alltså. Men London HT-08 sounds perfect! Om du vill åka med mig såklart... men vi kommer vara 18 år och jag är säker på att jag har råd då :D

2008-01-09 @ 21:18:51
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0