My lower Manhattan

Gott nytt år !
Årets segaste dag, nyårsdagen. Bättre blir det inte av att jag under helgen har blivit beroende av sex and the city, och sitter här nu och blir tokig av att inte kunna titta. Hade lätt kunnat tittat igenom resten av hela boxen idag! Jag känner mig som en rökare som försöker att sluta. Vilket får mig givetvis att tänka på Aidan som bara dejtar Carrie om hon slutar att röka. Hmm. Beroende. Finns det något plåster eller tuggummi för beroende av sex and the city? Om inte, en bra affärside, vi är ju rätt många i samma sits.

2008 ska bli mit "Call 911, I'm on fire.." år!

Tack för en bra helg Lollo !

Är christoffer hemma?
30 sec senare,
Är chistoffer hemma?

/Lilli


Kommentarer
Postat av: Lollo

Håll ut Lilli! Vi får ha en sex and the city kväll snart igen :)

2008-01-01 @ 19:16:28
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0