Som lovat

...Kommer en liten uppdatering från mitt besök hos Loreal.

Jag hade ingen aning om hur det skulle bli. Men resultatet är en blond/röd färg. En väldigt häftig fin färg. Jobbet har verkligen gjorts bra. Problemet som jag nu har förstått efter lite gråt inte är ett problem är att den inte passar mig. Min hudtyp och mina färger passar inte med hårfärgen. Detta är givetvis väldigt konstigt att det gjorde denna färg på mig, det är ett mysterium för mig. Men som sagt färgen är väldigt häftig och den skulle passa mina färger i ett spread i Elle eller Vanity Fair. Not so much in Hässelby/Vasastan. Om jag väljer att behålla färgen tills på fredag så kommer jag att gå en liten visning för Loreal. Dock vet jag inte alls just nu om jag vill ha kvar denna hårfärg tills på fredag. Vi får la se. Får berätta imorgon vad jag bestämmer mig för. En sak är iaf säker, jag byter hårfärg efter fredag, igen. Men lite ändring i vardagen är ju aldrig fel, eller?

Vill bara understryka att blonds do not have more fun. Plus Stoffe anser att detta nu är en blond blogg. Det är det inte. ;)

Nu kommer dagens önskning!

Är det något som är svårt att leva utan så är det Dunkin Donuts. I vår flänger vi iväg till Berlin, en av anledningarna till det är just Dunkin Donuts. That´s me.


/Lilli - naiv

Kommentarer
Postat av: Lollo

Stackare! Jag vet hur det känns efter misslyckad färgning.. men, det blir bättre jag lovar! Men om du ska färga över, kan du inte ta ett kort innan som jag kan få se sen? :)

2008-01-23 @ 09:59:08
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lilli

Gah jag vet inte hur jag ska göra, nu efter två hår-tvättar är det en stor förbättring..hmm maybe blondes do have more fun ? Men hur som helst så har jag fått en tid imorgon och då blir det någon form av ändring iaf..lite roligt :) Ska ta ett kort !

2008-01-23 @ 19:36:33
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0