Sverige är litet, världen är STORT

Dagens tanke, dagens problem av Lilli

Det finns en lista i mitt huvud. Denna lista är väldigt bra, det är en lista på roliga yrken och först och främst studier. Eftersom jag gillar att planera så kommer jag på roliga saker att utbilda sig till lite då och då. Vad som händer då är att jag kollar upp det fort som sjutton. Det är då jag inser att Sverige är litet och världen är stort. I Sverige utbildar man sig till skogsväktare, i världen är man något mer moderniserade.



Lizzie Grubman PR

/Lilli

Kommentarer
Postat av: ein12feld

Hi Lilli Hi Lollo,
I saw you wearing a cute Carlings jeansväst a couple of months ago. I like to see you wear that vest again. It would be great to get more pictures of you and that vest. Thanx ein12feld

2008-01-20 @ 02:31:25
URL: http://denimvestgirls.blogspot.com
Postat av: Lollo

Hi ein12feld,
I saw your blog, you must really like denim vests. But I'm sorry to tell you that we wont be wearing our denim vests for a while since a) It's out of fashion b) We don't want you to take our pictures and publish it on your blog. Sorry /Lollo

2008-01-21 @ 16:21:08
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: ein12feld

OK - thank you for your answer.

2008-01-25 @ 21:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0