Tragedin är över ;)

Nu idag blev mitt hår så som jag vill ha det. I torsdags färgade jag håret rött, en färg som är väldigt lik min egen men fylligare så att säga. Det goda som har kommit ur detta är att jag har fått en underbar frisör. Han är verkligen fantastic. Idag klippte han mitt hår så att jag fick en mer frisyr. Det gulligaste av allt var att han hade varit och sett Förtrollad och tänkte: Lilli har hennes hårfärg!

Well, jag är beredd att hålla med, glad är jag igen!



Just nu tittar jag på 2900, hmm vet inte riktigt vad jag tycker än. Imorgon är det iaf Gossip Girl och det kommer jag att ÄLSKA.

xoxo
/Lilli

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh, vad kul! Jag måste få se snart ;)

2008-01-28 @ 20:49:26
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo Gossip Girl är ju verkligen en bra serie, men böckerna är ju lätt mycket bättre :p.

2008-02-06 @ 17:20:17
URL: http://faa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0