Urladdning

Nu är matteprovet jag fasat för hela året gjort, och det gick riktigt bra tror jag. Jag löste till och med den svåra uppgiften, eller jag tror jag gjorde det i alla fall, jag kom fram till ett svar som lät bra :) Så nu är det bara att andas ut. Efter provet gick jag och en kompis och åt sushi, jag vegetarisk för fisken är så slemmig. Och jag har kommit fram till att sushi är blä. Soyan är äcklig och fisken också. Sådetså. Det är överskattat, och idag nästan måste man gilla det. Men nästa gång ska jag säga ifrån, jag vill ha vanlig mat som thai eller mackor eller paj.

I alla fall, efter det gick jag och min lillasyster och fikade hos min gammelmormor. Hon hade tre väskor som hon ville ge oss, så skulle hämta dem och fika lite. Min gammelmormor är 90 år och piggare än vad jag är nästan. Hon är faktiskt väldigt cool, hon gillar som vi väskor och skor och hon kan prata engelska (wow :p). Sen äter hon bara nötter till kaffet för att hålla sig i form och vägrar äta mediciner. Ja, och sen kan hon inte sluta babbla, så det blir inga pinsamma tystnader där inte. Kort sagt en trevlig eftermiddag som resulterade i tre nya fina väskor :)

Nu ska jag bara slänga mig på min stora höga säng med en ELLE och en tallrik fil och tacka Gud för att provet är gjort.

Lilli, nu är det bara 23 dagar tills vi åker :)

/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0