Vår snart?

Det jag längtar mest till just nu är våren - och värme. Varför snö nu? Jag vet att jag bara klagar och att det bara för några veckor sen lät: varför inte snö? Men jag antar att man inte kan styra vädret.. tyvärr!

Något annat man inte kan styra är förkylningar. Yes, hela min basketcup förstördes pga en dum förkylning. Och om jag smittat dig Lilli, så är jag såå ledsen! Jag hatar att vara förkyld så om jag utsatt någon annan för det så måste jag säga förlåt.

Men snart kommer väl våren? Eller? Jo, om bara några veckor bär det av till España och Italia och bort från kylan. Jag kan inte vänta! För den här våren kommer bli bra, jag känner det redan. Inspirerad av Sex and the city och ett antal tidningar har jag bestämt mig för att ta tag i mig själv. I vår ska jag orka mer. Jag ska orka bry mig om vad jag tar på mig, jag ska orka fixa håret på morgonen, jag ska orka att plugga och jag ska orka att träffa mina vänner mer om det så betyder att jag måste ta mig till och från stan flera gånger i veckan. Jag ska förändra mig själv, mitt rum och Lilli, vi borde byta faktiskt byta design på bloggen också?

Vilket tal jag just höll.. Nej, men jag försöker bara se optimistiskt på 2008, för just nu är allt jag ser snö och ännu mer snö.

  
Lilli, när jag såg de här tänkte jag på våran goda kaka :)

/Lollo - talaren

Kommentarer
Postat av: Lilli

haha det är ju precis det vi hade tänkt skriva on the perfect cake of ours!
Jag håller helt med dig, bort med snön hit med våren. Jag ser att vi delar samma åsikt om 2008, me like !
Krya på dig, du har inte smittat mig men det var en viss kusin som var förkyld igår sååå hmm

2008-01-04 @ 19:07:14
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lilli

OCH !!
Ja vi behöver byta design på bloggen snarast ;)

2008-01-04 @ 19:10:15
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lollo

okej, haha :D men vi byter nästa gång vi träffas eller har du något förslag nu?

2008-01-05 @ 10:29:52
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0