A great day but with a emotional goodbye

Idag har det varit en Lilli och Lollo dag, något som jag verkligen gillar. Vi gick till Humlegården och åt en italiensk lunch, smakade mycket bra. Sedan blev det en kort promenad till Espresso House där vi fortsatte vårt pratande. Vi gick även till Urban Outfitters och tittade på alla roliga och fina saker som dom har. Böckerna föll oss i smaken. När det var dags att säga hejdå blev det jobbigt, vi kommer nämligen inte att ses på över en månad. Jag som tycker att det är så bra nu när vi ses oftare. Men det var bara att bita ihop och blinka bort tårarna som ville ut. Jag önskar Lollo och familj en jättebra resa, ni kommer att älska det! Vykort, tack ;)


När vi kommer hem blir det centralbadet!


/Lilli


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ååh, jag kommer sakna dig!!!

2008-06-12 @ 22:12:36
URL: http://lilliochlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0