Helgen

Ännu en helg är över. Den här helgen var ganska så underbar faktiskt!

I fredags storhandlade jag och en vän (inför vår 18-årsmiddag). Sedan hade vi picknick, lagade hemmagjord pizza, tittade på en av mina favoritfilmer (Darjeeling limited) och åt Ben & Jerrys på taket under en filt.

I lördags lagade vi mat i 9 timmar. Det var lite kaotiskt med lök och citroner och det blev en del tårar (över löken), men i det stora hela gick det bra. Sedan kom gästerna och vi åt, åt, spelade singstar och guitarr hero, och åt lite mer. Sedan fick jag helt underbara presenter som ett modelexikon (Lilli, tack än en gång!) och en fin tekanna med tillhörande muggar.

Igår (söndag) städade jag och tittade på The Royal Tenenbaums. Och sov.

/ Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0