Skitdag i dubbel bemärkelse

Jaha, nu är den nån jävel som skitit i kvarterets pool! Jag fick höra det idag när jag gick och hämtade nyckeln till kvartersgården för att kunna hämta bord till min 18-årsmiddag. I alla fall, så nu är poolen stängd flera veckor framöver! Jag är ARG!

Sen har min familj varit på visning idag. Inte för att vi ska flytta, utan för att det är kul att se hur fult vissa har det. I alla fall, när vi kom dit visade det sig att det var Nanne Grönwall som sålde huset. Det var tomt och Nanne herself var inte där, men ändå. Så när man klev in väntade man sig lite stil. Men icke. Besvikelsen var stor. Det var så otroligt slitet och äckligt. jag tror faktiskt att det krävs två år av renovering för att man över huvud taget kan bo där. Jag har varit hemma hos Nanne två gånger tidigare då hennes son gick i min klass förut. Vi hade faktiskt ett band tillsammans. Jo, det är sant - jag var körtjej och doade så fint. Men jag har inget minne av att huset var så himla slitet då. Det kanske såg finare ut med möbler...

/ Lollo


Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHA!
Stackars eran pool! Det är ingen som har skitit i vår pool men jag vågar ändå inte bada. Senaste årens inflyttningar har resulterat i tusentals småbarn (och man vet ju inte vad de gör när de badar).. Ledsen att nannes hus inte var till belåtenhet, och måste bara säga att det bara är er familj som skulle gå på en visning i det syftet :P
Puss o kram, tråkigt att vi inte sågs i lördags, men vi träffas ju i helgen!

2008-06-02 @ 22:50:35
URL: http://barajulia.blogg.se
Postat av: Lollo

Jag vet! Jag lider med poolen! Och du gör nog säkrast i att stanna på land tror jag ;)
Jag vet, men vi ses som sagt på lördag, och kanske på en promenad?
Puss och kram

2008-06-03 @ 09:02:57
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lilli

HAHA skitit i kvarterets pool! Roligast på länge ju :P

2008-06-04 @ 10:59:57
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lollo

Jag vet, lite komiskt är det. Det jobbiga är bara att jag inte vet om jag någonsin kommer att kunna bada där igen.. jag är ju redan en badkruka och om man vet att det funnits, ja ni vet, i den så lockar det ju inte precis mer!

2008-06-08 @ 16:41:54
URL: http://lilliochlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0