den 28 Mars in the life of a Kusin.

Dagen har spenderats på Aquaria, ett av mina favoritställen jag hade som liten. Jag tror faktiskt att jag har lyckats överföra min entusiasm på min kusin. Idag har vi fått för oss att hajar äter sallad, inte barn. Det känns lite lättare då att gå in på Aquaria. En lång men rolig dag, hajen som vi köpte döptes till Max, sen till galonish och nu är namnet Haj-Magnus.

Imorgon bär det av till Vällingby centrum, förlåt Vällingby City. Vi bor centralt nu för tiden ;) Jag har höga förväntningar!

Nu blir det Let's Dance, mina ögon brinner av trötthet..



/Lilli


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha :) jag gillar haj-magnus bäst, hoppas han bestämmer sig för att behålla det :)

2008-03-28 @ 20:06:43
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0