Glad påsk

Godmorgon! Solen skiner och jag har redan, kl. 10:41 ätit snart ett halvt påskägg. Min kära mamma hade varit så snäll och köpt bara naturgodis i mitt ägg, och på botten låg 500 kr i en bit folie (för annars skulle bakterierna från pengarna sprida sig till mitt godis). Mamma tänker på allt hon. Pappa fick dessutom ett ägg fullt med lakrits, haha. Nu är det meningen att jag ska skriva en tvåsidig analys om Shakespeare's "A midsummer night's dream". Nja, jag tror inte det va, jag har ju lov. Jag får helt enkelt ta chocken nästa söndag kväll då jag inser att jag inte gjort nåt alls. Som alltid. Bernie börjar lugna ner sig, han (eller hon?), verkar ha fått ett eget ägg ;)

/Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0