Listor

To do

- Äta nyttigare!
Efter en vecka av choklad, glass och kakor skriker kroppen efter något nyttigt. Så jag ska låta den vila ett tag.  I alla fall en vecka. Högst.

- Börja jogga och promenera.
Något som stått på min lista i snart ett halvår. Spännande att se om jag lyckas den här gången.

- Ta mer tid till att måla, sy, läsa tidningar och lyssna på musik.
Jag behöver kultur och jag behöver det nu!

To buy

- Lång grå kofta.
En sån som man bara kan slänga på sig när som helst.

- Trenchcoat.
Den är fransk och den är klassisk. Vad mer behövs?

- Beiga chinos.
För att jag älskar mina svarta.

- Fin klänning.
Det är mars och snart april och snart maj och snart sommar.

image341
En sån här klänning skulle inte vara helt fel..

/Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0