Saknar!

Kan inte beskriva hur mycket jag saknade Rota imorse. Det första man ser är snö/regn. Jag saknade verkligen vårt största problem i Rota, strumpbyxor eller inte? På tunnelbanan saknade jag t o m vår Philadelphia frukost! Vi hade det verkligen jättebra där nere, saknar Lollo och lite Bernie! Min present gjorde för övrigt succé, alltid roligt, (2euro host). 

Nu fryser jag in till skelettet och har teet i handen, Sweden Lilli is back !
Lollo, packat till Italien?

 LILLI <3 LOLLO

/Lilli 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ååh, jag vet. Sverige är deprimerande :( och jag saknar verkligen Rota med. Och Lilli såklart! Och lite Bernie också. Och Ben. Och Jerry. Allt!

2008-03-03 @ 20:28:22
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0