1 down 1 to go

Igår hade jag mitt sista prov i Företagsekonomi B. Jag kan nu officiellt kalla mig själv för kvalificerad ekonomiassistent. (Någon som har ett ledigt extrajobb? - anställ mig!!!). I alla fall, det var det sista vi gör i den kursen och jag känner mig fri, fri, fri.

Nu är det bara italienska slutprov på måndag kvar. Jag är nervös, jag menar det provet är STORT! Men efter det är allt verkligen klart. Slut. Finito :) Jag längtar!

På fredag ska jag och familjen på REA. Inte rea som i utförsäljning utan rea som i roligt, elakt, aktuellt och humorshow på hamburger börs. Pappa har bokat bord på restaurang innan, men vägrar säga vilken. Lite spännande faktiskt. Sen, på lördag, är det eurovision song contest, som jag lovade förra året att aldrig mer se på men som jag inte kan låta bli att se.

image410

/ Lollo


Kommentarer
Postat av: Lilli

Det låter skönt med avklarade prov! Mina tar aldrig slut :( Men snart måste de ju vara över, bara fem examinationer kvar , hell.
Helgen låter rolig! Jag vet, jag satt t o m och tittade lite på semin, ush vilken dålig människa jag är!

2008-05-21 @ 10:24:42
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: julia

Förra året var jag och såg Joe Labero på Hamburger börs! Det var kul, fast det var en tant framför oss som fick hjärtstillestånd och föll ner på golvet! Som tur var vaknade hon och togs därifrån.. Jag är taggad inför lördag! Vi ses då! :)

2008-05-21 @ 19:50:04
URL: http://barajulia.blogg.se
Postat av: Lollo

Haha, ojdå, det låter inte så bra kanske. Jag hoppas att vi slipper nån liknande incident! Ja, vi ses på lördag, då är det schlager! :)

Lilli: Stackare! Hoppas att allt är över snart, så vi kan ha vår picknick/långfika!

2008-05-22 @ 18:58:27
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0