American dreams

Jag sitter här och tänker på USA. Om exakt en månad idag är vi påväg. Förmodligen sitter vi på planet till Hamburg eller Amsterdam eller var det nu är vi ska byta till flyget till New York. Eller så är vi redan där, ätandes någon äcklig flygplatsfrukost som kommer smaka underbart, bara för att vi vet att vi är påväg.

Jag och pappa pratade om min 18-årspresent igår. Jag kör med taktiken att jag bara skriver en sak på önskelistan, så har de inget annat val än att ge mig den. Jag skojar bara, jag har faktiskt lyckats få ner lite småsaker till släkten också. Mohaha. I alla fall, det jag önskar mig mest är en Nikon D60. Jag önskar mig den så mycket att det faktiskt gör lite ont att tänka på att den kanske inte blir min. Men pappa har vart inne och kollat på var man kan köpa den och vad den skulle kosta, och jag har erbjudit mig att betala lite också, så jag tror nog att vi så småningom kommer att få varandra :)


image396

  

/Lollo

Kommentarer
Postat av: Lilli

Jag köpte en nikon för mina födelsedagspengar, den är grymt bra !

2008-05-17 @ 17:21:53
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lollo

Åh! jag är avundsjuk!!!

2008-05-18 @ 01:12:58
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0